Sunday, November 25, 2012

Semua nya dusta



Entah apa yang aku perlu buat?Menerimanya atau membiarkan nya pergi,,
Sudah banyak peluang yang aku berikan,tapi apa yang aku dapat?
Perasaan aku di mainkan,,,
Hatiku hancur sekali lagi,,,
Oleh insan yang aku sayang
Yang aku rindu selama ini,,,
Kenapa aku?

Cukup lah engkau mempermainkan perasaanku,,
Biar aku sendirian,,
Biar aku bermain dengan takdirku sendiri,,,
Aku redha dengan apa yang akan aku tempuh selepas ini,,,
Aku tidak merancang,,
Aku cuma membiarkan Nya yang menentukan masa depanku,,

Aku cuma ingin bebas,,
Bebas dr kongkongan hidup seseorang,,
Tapi aku perlukan cagaran nya,,,
Dari mana aku mencari cagarannya?
Dan akhirnya aku mencagarkan diriku sendiri,,

Selepas ini,,
Usah engkau mencari ku lagi
Aku x akan menoleh ke belakang lagi,,,
Tidak mungkin,,,

Satu yang aku kesal,,
Kau rupanya "menjual" aku,,
Dan kau akan dapat keuntungan dari apa yang dah aku buat,,
Ya,mungkin nilaiku lebih murah dari cagaran yang di tetapkan,,
Tapi aku kesal,,kau memandang semua itu,,,

X mengapa,,
Kau buat aku begini,,
Akan ada balasan nya kelak,,
Tunggu sahaja apa balasannya,,,
Tunggu,,,

Sekarang,
Aku punya siapa?
Tiada siapa2,,,
Aku akan tentukan nasibku sendiri,,,
Akan mencari apa yang aku cari selama ini,,,
Engkau aku lepaskan,,
Usah kau mencari ku lagi,,
Biarkan aku sendirian,,
Kerana engkau telah menjualku,,
Kepada insan lain,,,

Engkau teruskan hidupmu yang penuh dengan pendustaan,,
Penuh dengan dongeng,,
Selama mana aku akan bertahan dengan dirimu?
Seandainya segalanya dusta,,,
Pergilah engkau,,pergi,,,

Segala kenanganku,,,
Segala janjiku,,,
Segala impianku,,,
Telah hancur kerana dirimu,,
Yang tidak mengenal erti cinta,,,
Usahlah engkau mempermainkan lelaki lain seperti mana engkau mempermainkan perasaanku,,

Akan ku hilang dari dunia mu,,
Walau kerinduan yang memuncak di dlam hatiku
Walau kasih sayang ku x pernah pudar
Walau segala impianku untuk hidup bersamamu akan musnah,,,
Aku akan hilang,,,
Akan hilang,,
Akan,,,


nukilan
LUCIFER

No comments:

Post a Comment