Tuesday, November 13, 2012

Kerinduan

Kala pertama kupandang
Pesona di wajahmu
Saat itu hatiku kan terpana
Tiada ragu lagi
Tiada bimbang lagi
Semuanya ingin kumiliki
Resah..resah pun tiada menentu
Bila semalam pun tiada bertemu
Mimpi..mimpi kan terasa oh sepi
Bila kau tiada tampakkan senyummu


Bila ku dengar lagu tok,,teringat aku  kenangan aku bersama nya,,,emmm,,,kenangan yang sangat indah utkku,,xda yg indah selain kenangan ya,,

Aku sering tertanya2,,apa yg KENANGAN aku ya tengah buat sekarang,,,adakah seperti aku merindu kenangan ya?atau pun kenangan ya sudah pun bahagia dengan kehidupannya sekarang,,,hanya nak di atas nun jak yang tauk,,,

Hatiku tok,xpnh dapat melupakan kenangan ku ya,,gne2 pun,,xakan dapat lupak,,,dengan senyumannya,,dengan gelak tawanya,dengan gurauannya,,,dengan belaiannya,,,semua ya xpnh pudar dr fikiran ku,,,

Emmmm,,,salah aku,,melepaskan KENANGAN ya pergi,,,pergi buat selamanya,,,


Nukilan
LUCIFER




No comments:

Post a Comment