Tuesday, November 20, 2012

pertimbangan



Sukar untuk aku membuat pertimbangan,,
Adakah aku mampu menerima nya semula,,,
Adakah aku layak?
Mungkin tidak,,
Aku tidak layak untuknya,,
Aku sudah menyakiti hatinya,
Aku sudah menghancurkan harapannya,,,

Tidak mungkin aku menerimanya semula,,
Tidak mampu aku untuk terus menyakitinya,,
Tidak sanggup aku untuk menyeksa perasaannya,,,
Tidak,,Tidak,,Tidak

 Biarlah semua kenangan ku bersamanya berlalu
Aku redha dengan apa yang terjadi
Aku sanggup begini
Kesepian tanpa haluan
Biarlah perjalanan hidupku suram
Asalkan aku tidak menyakiti hatinya

Maafkan aku
Aku tidak mampu
Aku tidak layak
Aku tidak sanggup

Adakah keputusan ini betul?
Adakah semua ini yang aku harapkan?
Adakah semua ini mampu memberikan aku segalanya ?
Dan
ADAKAH aku masih di dalam hatinya?


nukilan
LUCIFER


No comments:

Post a Comment