Sunday, November 18, 2012

Apa Lagi

Apa lagi yang kau mahukan dariku?
Cukup lah kau mempermainkan perasaan ku
Pergilah engkau dari diriku
Derita bila engkau hanya mempermainkan seluruh jiwaku,,,,
Apa lagi yang kau mahu,,,

Tanpa dirimu aku xakan kesepian
Aku ada yang lain sebagai penghibur
Aku ada cara lain untuk memenuhi jalan hidupku
Aku ada bermacam alasan untuk tinggalkan dirimu,,,
Apa lagi yang kau mahu,,,,

Aku mahu,,,aku mahu,,,
Sebenarnya,,,
Apa pula yang aku mahu???

Aku mahu,,,
Aku mahu aku punya kekuatan untuk melafaskan ayat2 di atas
 Aku mahu berkata sedemikian rupa
Aku mahu meluahkan segalanya,,
Tapi aku tidak mampu,,

Aku mahu orang lain menghiburkan aku
Aku mahu cara lain memenuhi hidupku
Aku mahu mcm2 alasan dalam fikiran ku
Tapi aku tidak ada semua itu,,,

Apa yang aku ada?
Aku cuma ada rasa sayang padanya
Aku cuma ada rasa rindu padanya
Aku cuma ada rasa cinta padanya
Aku cuma ada dirinya
Tidak akan ada yang lain


Nukilan
LUCIFER

No comments:

Post a Comment