Thursday, November 15, 2012

Keluh Kesah


Kawan
Aiii,,ni pegi kawan2 aku bila aku dalam kesusahan?semua xda nunjuk dirik,,,emmm,nang langsung xda yg menghulurkan bantuan,,pa lah nasib aku tok..

Family
Ya agik lah,nang xda trus,,,aku tok mcm lahir ke dunia tok dari batang buluh kali,,,aku dah xda mak bapak gk,,nak mengharapkan bantuan sidak ya mcm mintak bantuan dr Perdana Menteri,,,maok sign aggrement pa semua,,susah mcm tok,,,nk harapkan keluarga bini2 ku,,lagikalah aku xmok nk nyusah cdak ya,,,aiiii,,,penin2

 Emmm,,,
Dalam blog tok jak aku dapat meluah perasaan aku,,nk becakap,,dengan sapa aku nk meluahkan perasaan?xda yg nk dengar pun,,semua akn dgr tp pas ya semua tetak d belakang aku,,aku pun xtauk,,akhir2 tok keadaan ekonomi aku terok glak,,byk yg plu aku pkirkan,,,ttg nk byr umah,ttg nk bl minyak kereta,,ttg nk bl rokok,,nk mkan minum gk,,,kadang2 aku xmkn lgsung,,ishhhh,,,damn!!!aku rindu ngan hidup aku dlok,,penuh dengan kemewahan,,x ptus2 duit datang,,da jak rezeki masuk,but now?langsung xda,,,

Apa2 pun,aku mesti juak truskan idup,,xdapat padah x,,lain lah aku tok nk bunuh dirik,,ya pun mun mati,,mun x mati juak gne?nak kah sakit aku nanggung derita ya,,aiiiii,,,bagi sapa2 yg baca blog aku tok,,bukan aku nk mintak simpati,,tp pkirlah,,knk aku mcm tok,,apa dosa aku?yaaa,,mungkin aku byk dosa,tp plukah aku d hukum mcm tok glak,,,


nukilan
LUCIFER

No comments:

Post a Comment