Sunday, December 4, 2011

tdo tme!!!!


 Antara gaya C-Leb tdo dalam buaian,,nanti aku add lg gaya2 C-Lez,C-Lew n Bella tdo pulak,,,

          C-Leb ni makin ari makin nakal,aktif,,,payah gak la nk kontrol dier nih,,dah la nk main sorg2 jer,,kalau aku kuar kan C-Lez,C-Lew n Bella,kompom C-Leb ni xpuas ati,,dier nk dier jer yang kontrol bilik aku tu,,bl aku n my honey manjakn yg lain,,mula lh C-Leb tunjuk perangai,,,eee,,kadg2 pening gak la,,tp kalau dier dh penat,,reti pulak dier duduk dalam pangkuan my honey,,,hahahah,,part tu aku xleh tahan,,manja sgt la rupa C-Leb ni,,mcm baby,,
          Kalau aku @ my honey lmbat bagi makan,C-Leb ni mula la mengiau pnjang,,,dh la makan kuat,,aiyaaa,,blh gugur rambut aku nih,,hahahahaha,,tp C-Leb ni lh penawar segala nya,,tmbh lgi kehadiran C-Lez,C-Lew n Bella,,tenang jer perasaan aku,,,

No comments:

Post a Comment